Molt bon dia a tots!
Ara mateix no es l'Hector, si no que es la Laura.
Com aquest bloc va sobre les emissores de radios, aquí us deixo la emissora Flaix Fm que últimament aquesta emissora se esta possan molt de moda, per les cançons que fica.
Espero que us serveixi per si algun dia no sabeu quina emissora escoltar, que escoltessiu aquesta. Val la pena!
Salutacions per a tots!

No hay comentarios:
Publicar un comentario